Începeți să ajutați cu Bestomed!
Livrare gratuită de la 300 £! Darmowa dostawa
până la total: 0,00 Lei
Probiotic After-Biotic pentru păsări de curte, porci și bovine
Probiotic After-Biotic pentru păsări de curte, porci și bovine

21,98 Lei

Preț normal: 27,91 Lei

Cel mai mic preț: 27,91 Lei

20,35 Lei

Preț normal: 25,84 Lei

Cel mai mic preț: 25,84 Lei
buc.
NUTRIMEAL 3 Stick cu portocale pentru caviar domestic
NUTRIMEAL 3 Stick cu portocale pentru caviar domestic

3,37 Lei

Preț normal: 4,64 Lei

Cel mai mic preț: 4,64 Lei

3,13 Lei

Preț normal: 4,29 Lei

Cel mai mic preț: 4,29 Lei
buc.
Vita Herbal vitamina C pentru rozătoare 100 ml
Vita Herbal vitamina C pentru rozătoare 100 ml

34,88 Lei

Preț normal: 43,76 Lei

Cel mai mic preț: 43,76 Lei

28,36 Lei

Preț normal: 35,57 Lei

Cel mai mic preț: 35,57 Lei
buc.
NUTRIMEAL Stick cu nuci pentru șobolani și șoareci
NUTRIMEAL Stick cu nuci pentru șobolani și șoareci

3,37 Lei

Preț normal: 4,64 Lei

Cel mai mic preț: 4,64 Lei

3,13 Lei

Preț normal: 4,29 Lei

Cel mai mic preț: 4,29 Lei
buc.

Termeni și condiții ale magazinului online www.bestomed.pl

§ 1

DISPOZIȚII GENERALE

  1. Magazinul www.bestomed.pl funcționează pe baza principiilor stabilite în prezentul regulament.
  2. Regulamentul precizează condițiile de încheiere și încetare a contractelor de vânzare a produselor și procedura de reclamație, precum și tipurile și domeniul de aplicare al serviciilor furnizate electronic de magazinul www.bestomed.pl, regulile de furnizare a acestor servicii, condițiile de încheiere și încetare a contractelor de furnizare a serviciilor electronice.
  3. Fiecare client este obligat să respecte dispozițiile prezentului regulament de îndată ce începe să utilizeze serviciile electronice ale magazinului www.bestomed.pl.
  4. În chestiunile care nu sunt reglementate de prezentul regulament, se aplică dispozițiile:
    1. Legea privind furnizarea de servicii electronice din 18 iulie 2002,
    2. Legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014,
    3. Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum din 23 septembrie 2016,
    4. Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964.
    5. și alte dispoziții relevante ale legislației poloneze.

§ 2

DEFINIȚII CUPRINSE ÎN REGULAMENTE

  1. REGULAMENTE - prezentele reglementări ale Magazinului.
  2. MAGAZIN - Magazinul de Internet al Furnizorului de Servicii care funcționează la www.bestomed.pl.
  3. SERVICIU ELECTRONIC - un serviciu furnizat electronic de Furnizorul de servicii Clientului prin intermediul Magazinului.
  4. FORMULAR DE CONTACT - un formular disponibil la www.bestomed.pl care permite trimiterea unui mesaj către Furnizorul de Servicii.
  5. FORMULAR DE ÎNREGISTRARE - un formular disponibil la www.bestomed.pl care permite crearea unui Cont.
  6. CONT - un set de resurse din sistemul de informare și comunicare al Furnizorului de servicii, marcate cu un nume individual (login) și o parolă, în care sunt stocate datele Clientului, inclusiv informații privind Comenzile plasate.
  7. FORMULAR DE COMANDĂ - un formular disponibil pe site-ul www.bestomed.pl care permite plasarea unei Comenzi.
  8. SISTEM DE OPINII - Serviciu electronic pus la dispoziția Clienților de către Furnizorul de Servicii, care le permite acestora să posteze opinii cu privire la Produse.
  9. NEWSLETTER - Serviciu electronic care permite Clientului să se aboneze și să primească, la adresa de e-mail furnizată de Client, informații gratuite din partea Vânzătorului cu privire la Produsele disponibile în Magazin.
  10. VÂNZĂTOR, PRESTATOR DE SERVICII - Patryk Lukoszek care desfășoară activitate comercială sub numele LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK înscris în Registrul Central al Activității Comerciale și al Informațiilor din Republica Polonă ținut de ministrul competent pentru economie, sediul și adresa de livrare: ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165, REGON: 380559282, adresa de poștă electronică (e-mail): biuro@bestomed.pl, număr de telefon: +48 679 077 088.
  11. UTILIZATOR - o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizațională fără personalitate juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin Lege, care utilizează Serviciul electronic.
  12. CLIENT - un Client care intenționează să încheie sau a încheiat un Contract de vânzare cu Vânzătorul.
  13. CONSUMATOR - o persoană fizică care face o tranzacție legală cu un întreprinzător care nu este direct legată de activitatea sa economică sau profesională.
  14. ÎNTREPRINZĂTOR - o persoană fizică, o persoană juridică și o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, dar căreia legea îi conferă capacitate juridică, care desfășoară în nume propriu o activitate economică sau profesională.
  15. PRODUS - un obiect mobil disponibil în magazin sau un serviciu care face obiectul unui contract de vânzare între client și vânzător.
  16. CONTRACT DE VÂNZARE - un contract de vânzare a unui Produs încheiat între Client și Vânzător prin intermediul magazinului.
  17. COMANDĂ - declarația de intenție a Clientului care constituie o ofertă de a încheia un Contract de vânzare a unui Produs cu Vânzătorul.
  18. PREȚ - valoarea exprimată în unități monetare pe care Clientul este obligat să o plătească Vânzătorului pentru Produs.

§ 3

INFORMAȚII DESPRE PRODUSE ȘI COMANDA ACESTORA

  1. Magazinul www.bestomed.pl vinde Produse prin intermediul internetului.
  2. Produsele oferite în Magazin sunt noi, conforme cu contractul și au fost introduse legal pe piața poloneză.
  3. Informațiile de pe site-ul web al Magazinului nu constituie o ofertă în sensul legii. Prin plasarea unei Comenzi, Clientul face o ofertă de cumpărare a unui anumit Produs în condițiile specificate în descrierea acestuia.
  4. Prețul unui Produs afișat pe site-ul web al Magazinului este exprimat în zloți polonezi (PLN) și include toate componentele, inclusiv TVA. Prețul nu include costurile de livrare.
  5. Prețul Produsului afișat pe site-ul web al Magazinului este obligatoriu la momentul plasării comenzii de către Client. Acest preț nu poate fi modificat, indiferent de modificările de preț din Magazin, care pot apărea cu privire la Produsele individuale după ce Clientul a plasat Comanda.
  6. Vânzătorul va informa în mod clar Clientul cu privire la prețurile unitare și la promoțiile și reducerile de preț ale Produselor. În plus față de informațiile privind reducerea unui Produs, Vânzătorul afișează cel mai mic Preț al Produsului respectiv care a fost în vigoare în perioada de 30 de zile anterioară introducerii reducerii, iar dacă Produsul este oferit spre vânzare pentru o perioadă mai mică de 30 de zile - Vânzătorul afișează cel mai mic Preț al Produsului care a fost în vigoare în perioada cuprinsă între data începerii ofertei spre vânzare a Produsului respectiv și data introducerii reducerii.
  7. Comenzile pot fi plasate:
    1. prin intermediul site-ului web, utilizând Formularul de comandă (Magazin www.bestomed.pl) - 24 de ore pe zi pe tot parcursul anului,
    2. prin e-mail la adresa: biuro@bestomed.pl
    3. prin telefon la: +48 679 007 088.
  8. Pentru a plasa o Comandă, Clientul nu este obligat să înregistreze un Cont în Magazin.
  9. Condiția plasării unei Comenzi în Magazin de către Client este citirea Termenilor și Condițiilor și acceptarea prevederilor acestora la momentul plasării Comenzii.
  10. Produsele aflate în promoție (vânzare) au un număr limitat de bucăți și Comenzile pentru acestea vor fi procesate în ordinea primirii lor până la epuizarea stocurilor unui anumit Produs.

§ 4

ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE

  1. Pentru a încheia un contract de vânzare, este necesar ca clientul să plaseze în prealabil o comandă prin intermediul metodelor puse la dispoziție de vânzător în conformitate cu § 3 secțiunea 7 și 9 din Termeni și condiții.
  2. După plasarea unei Comenzi, Vânzătorul va confirma imediat primirea acesteia.
  3. Confirmarea primirii comenzii, astfel cum se menționează la punctul 2 din prezentul alineat, obligă clientul să își onoreze comanda. Confirmarea primirii comenzii se face prin trimiterea unui mesaj e-mail.
  4. Confirmarea de primire a comenzii conține:
    1. confirmarea tuturor elementelor esențiale ale comenzii,
    2. formularul de retragere,
    3. prezenții termeni și condiții, inclusiv instrucțiuni privind dreptul de retragere.
  5. La primirea de către client a mesajului e-mail menționat la punctul 4 din prezentul alineat, se încheie un contract de vânzare între client și vânzător.
  6. Fiecare Contract de vânzare va fi confirmat printr-o dovadă de cumpărare (factură sau chitanță), care va fi atașată produsului și/sau trimisă prin e-mail la adresa de e-mail a Clientului furnizată în Formularul de comandă.

§ 5

METODE DE PLATĂ

  1. Vânzătorul pune la dispoziție următoarele metode de plată:
    1. plata prin transfer tradițional în contul bancar al Vânzătorului,
    2. plată amânată,
    3. plata prin sistemul de plată electronică (BlueMedia, Klarna, GooglePay),
    4. plata la livrare la sediul vânzătorului, adică plata în numerar la livrare.
  2. În cazul plății prin transfer bancar tradițional, plata trebuie efectuată la următorul număr de cont bancar: 72 1050 1386 1000 0097 5038 2849 (Banca ............ S.A.) LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK, ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165. În titlul transferului, vă rugăm să scrieți "Comanda nr. ...".
  3. În cazul plății prin intermediul unui sistem electronic de plată, clientul efectuează plata înainte ca comanda să fie procesată. Sistemul de plată electronică permite plata prin card de credit sau transfer rapid de la anumite bănci poloneze și străine.
  4. În cazul plății la livrare și al plății amânate, expediția este trimisă după verificarea corectitudinii datelor privind adresa. Clientul este obligat să plătească comanda și să ridice produsul de la furnizor.
  5. Clientul este obligat să plătească prețul contractului de vânzare în termen de 3 zile lucrătoare de la încheierea acestuia, cu excepția cazului în care contractul de vânzare prevede altfel.
  6. În cazul în care Clientul alege să efectueze plățile descrise la punctele 1.1 și 1.2 din prezentul alineat, Produsul va fi expediat numai după ce acesta a fost plătit.

§ 6

COSTUL, TERMENUL ȘI METODELE DE LIVRARE A PRODUSULUI

  1. Costurile de livrare a Produsului care trebuie acoperite de către Client sunt stabilite în timpul procesului de plasare a Comenzii și depind de alegerea metodei de plată și a metodei de livrare a Produsului achiziționat.
  2. Termenul de livrare a Produselor constă în termenul de finalizare a Produselor și termenul de livrare a Produselor de către transportator:
    1. termenul de finalizare a Produselor este de 1 zi lucrătoare din momentul
  1. rezervării banilor plătiți pentru Contractul de vânzare în contul Vânzătorului
  2. sau autorizarea pozitivă a tranzacției de către sistemul de plată electronică
  3. sau acceptarea Comenzii pentru executare de către Vânzător în cazul selectării plății ramburs sau a plății amânate,
    1. livrarea Produselor care sunt bunuri mobile de către transportator are loc în termenul declarat de transportator, și anume 1 zi lucrătoare din momentul trimiterii coletului (livrarea are loc numai în zilele lucrătoare, cu excepția sâmbetelor, duminicilor și sărbătorilor).
  1. Produsele achiziționate în Magazin sunt trimise prin intermediul unei companii de curierat.

§ 7

RECLAMAȚII PRIVIND PRODUSELE

  1. Reclamație privind garanția.
    1. Toate Produsele oferite în Magazin vin cu o garanție a producătorului valabilă pe teritoriul Republicii Polonia,
    2. Perioada de garanție variază în funcție de Produs, este de 12 sau 24 de luni și se calculează de la data livrării Produsului către Client,
    3. documentul care dă dreptul la protecția garanției este cardul de garanție sau dovada de cumpărare,
    4. datele garantului, informații detaliate cu privire la bunurile acoperite de garanție, date privind durata și condițiile garanției, precum și drepturile clientului în temeiul garanției - sunt cuprinse în cardul de garanție anexat produsului sau puse la dispoziție pe site-ul web al magazinului,
    5. Garanția nu exclude drepturile Consumatorului și ale entității menționate la § 10 din Termeni și condiții în caz de neconformitate a Produsului cu Contractul de vânzare stabilit în Legea privind drepturile consumatorilor la care Consumatorul și entitatea menționată la § 10 au dreptul prin lege.
  1. Reclamație pentru neconformitatea Produsului cu acordul.
    1. Baza și domeniul de aplicare al răspunderii Vânzătorului față de Clientul care este un Consumator sau o entitate menționată la § 10 din Termeni și condiții pentru neconformitatea Produsului cu contractul sunt stabilite în Legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014,
    2. baza și domeniul de aplicare ale răspunderii vânzătorului față de clientul care este un antreprenor menționat la § 9 în temeiul garanției sunt stabilite în Legea privind Codul civil din 23 aprilie 1964,
    3. Vânzătorul este răspunzător față de clientul care este consumator sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții pentru neconformitatea produsului cu acordul existent la momentul livrării produsului și dezvăluit în termen de 2 ani de la acel moment, cu excepția cazului în care data de expirare a produsului definită de vânzător sau de persoanele care acționează în numele vânzătorului este mai lungă,
    4. Notificarea lipsei de conformitate a produsului cu contractul și depunerea unei cereri corespunzătoare se pot face prin e-mail la adresa: biuro@bestomed.pl sau în scris la adresa: ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry,
    5. în mesajul scris sau electronic menționat mai sus, vă rugăm să furnizați cât mai multe informații și circumstanțe privind obiectul plângerii, în special tipul și data apariției neregulii și datele dumneavoastră de contact. Informațiile furnizate vor facilita și accelera în mod semnificativ examinarea reclamației de către vânzător,
    6. În scopul evaluării neregulilor și a neconformității Produsului cu contractul, Consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții sunt obligați să pună Produsul la dispoziția Vânzătorului, iar Vânzătorul este obligat să îl colecteze pe propria cheltuială,
    7. Vânzătorul trebuie să răspundă imediat solicitării Clientului, în termen de cel mult 14 zile de la primirea acesteia,
    8. în cazul unei reclamații din partea unui Client care este Consumator sau a unei entități menționate la § 10 din Termeni și condiții - neexaminarea reclamației în termen de 14 zile de la depunerea acesteia este echivalentă cu acceptarea acesteia,
    9. Clientul care este un consumator sau o entitate menționată la § 10 poate solicita în primul rând înlocuirea sau repararea produsului de către vânzător. O reducere a prețului și retragerea din contract pot fi solicitate de către Client numai în cazurile indicate în Legea privind drepturile consumatorilor din 30 mai 2014. (printre altele, atunci când neconformitatea produselor cu contractul este materială, atunci când Vânzătorul a refuzat să aducă produsele în conformitate cu contractul sau atunci când neconformitatea produselor cu contractul încă există, în ciuda faptului că Vânzătorul a încercat deja să aducă produsele în conformitate cu contractul),
    10. 2.10.în legătură cu o reclamație justificată din partea unui Client care este Consumator sau a unei entități menționate la § 10 din Termeni și condiții, respectiv Vânzătorul
  1. acoperă costurile de reparare sau înlocuire și de livrare din nou a Produsului către Client,
  2. reduce prețul produsului (prețul redus trebuie să rămână în proporția dintre prețul bunurilor conforme cu contractul și cel al bunurilor neconforme cu contractul) și returnează Consumatorului sau entității menționate la § 10 valoarea prețului redus în termen de cel mult 14 zile de la primirea declarației privind reducerea prețului de la Consumator sau entitatea menționată la § 10,
  3. în cazul retragerii din contract de către consumator sau de către entitatea menționată la § 10 - vânzătorul returnează prețul produsului consumatorului sau entității menționate la § 10 în termen de cel mult 14 zile de la primirea bunurilor returnate sau a dovezii returnării acestora. În cazul retragerii din contract, consumatorul sau entitatea menționată la § 10 returnează imediat bunurile vânzătorului, pe cheltuiala acestuia,
    1. Răspunsul la reclamație se dă pe hârtie sau pe un alt suport durabil, de exemplu, prin e-mail sau SMS.

§ 8

DREPTUL DE RETRAGERE

  1. Sub rezerva punctului 10 din prezentul alineat, un client care este, de asemenea, un consumator sau o entitate menționată la § 10 din Termeni și condiții și care a încheiat un contract la distanță se poate retrage din acesta fără a indica motivele, făcând o declarație relevantă în termen de 14 zile. Pentru a respecta acest termen, este suficient să trimiteți o declarație de retragere pusă la dispoziție de magazin.
  2. În cazul retragerii din contract, Contractul de vânzare este considerat neîncheiat, iar Consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții sunt obligați să returneze Produsul către Vânzător sau să îl predea unei persoane autorizate de Vânzător să îl ridice imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care s-au retras din contract, cu excepția cazului în care Vânzătorul s-a oferit să ridice el însuși Produsul. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți înapoi Produsul înainte de expirarea acestuia.
  3. În cazul retragerii din Contractul de vânzare, Produsul trebuie returnat la adresa: ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry.
  4. Consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții va fi răspunzător pentru diminuarea valorii produsului care rezultă din utilizarea produsului dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului, cu excepția cazului în care vânzătorul nu a informat consumatorul sau entitatea menționată la § 10 cu privire la modul și termenul de exercitare a dreptului de retragere și nu i-a furnizat un model de formular de retragere. Pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produselor, Consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții ar trebui să manipuleze și să inspecteze Produsele numai în același mod în care ar face-o într-un magazin staționar.
  5. Sub rezerva punctelor 6 și 8 din prezentul alineat, vânzătorul rambursează valoarea produsului împreună cu costurile de livrare folosind aceeași metodă de plată utilizată de consumator, cu excepția cazului în care consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din prezentele condiții generale a convenit în mod expres asupra unei metode diferite de rambursare care nu implică niciun cost pentru aceștia. Sub rezerva punctului 7 din prezentul alineat, returnarea va avea loc imediat și cel târziu în termen de 14 zile de la primirea de către vânzător a notificării de retragere din contractul de vânzare.
  6. În cazul în care consumatorul sau entitatea menționată la punctul 10 din prezentele condiții generale a ales o altă metodă de livrare a produsului decât cea mai ieftină metodă obișnuită de livrare oferită de magazin, vânzătorul nu va fi obligat să îi ramburseze costurile suplimentare suportate de aceștia.
  7. În cazul în care Vânzătorul nu s-a oferit el însuși să ridice Produsul de la Consumator sau de la entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții, Vânzătorul poate reține rambursarea plății primite de la Consumator până când primește bunurile înapoi sau până când Consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții furnizează dovada returnării acestora, oricare dintre aceste evenimente intervine primul.
  8. Consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții care se retrage din contractul de vânzare, în conformitate cu punctul 1 din prezentul alineat, suportă numai costurile de trimitere a produsului înapoi către vânzător.
  9. Perioada de paisprezece zile în care consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții se poate retrage din contract va fi luată în considerare:
    1. pentru un contract în executarea căruia Vânzătorul livrează Produsul fiind obligat să transfere proprietatea acestuia - din ziua în care Consumatorul sau entitatea menționată la § 10 din Termeni și condiții (sau o terță persoană indicată de aceștia, alta decât transportatorul) a intrat în posesia Produsului,
    2. pentru un contract care implică mai multe produse care sunt livrate separat, în rate sau în părți - de la data la care consumatorul a intrat în posesia ultimului produs, a ultimei rate sau a ultimei părți,
    3. pentru un contract care implică livrarea regulată a unui produs pe o perioadă definită de timp - de la data luării în posesie a primului produs,
    4. pentru alte contracte - din ziua încheierii contractului.
  10. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu se aplică Consumatorului sau entității menționate la § 10 din Termeni și condiții în cazul unui contract de vânzare:
    1. în care obiectul prestației este un bun nerefabricat produs conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor sale individualizate,
    2. în care obiectul prestației este un bun furnizat în ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschiderea ambalajului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare,
    3. în care obiectul prestației este reprezentat de bunuri care, după livrare, prin natura lor devin inseparabile de alte lucruri,
    4. pentru prestarea de servicii pentru care consumatorul este obligat să plătească prețul, în cazul în care comerciantul a furnizat integral serviciul cu acordul expres și prealabil al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea executării că își va pierde dreptul de retragere după ce comerciantul a furnizat serviciul și l-a recunoscut
    5. în cazul în care obiectul prestației este reprezentat de bunuri perisabile sau de bunuri cu o durată scurtă de valabilitate.
  1. Atât vânzătorul, cât și clientul au dreptul de a se retrage din contractul de vânzare în cazul în care cealaltă parte la contract nu își îndeplinește obligația într-un termen strict.

§ 9

DISPOZIȚII PRIVIND ANTREPRENORII (B2B)

  1. Acest alineat conține dispoziții referitoare numai la întreprinzătorii care nu sunt acoperiți de protecția Legii privind drepturile consumatorilor menționată la § 10 din Termeni și condiții.
  2. Vânzătorul are dreptul de a se retrage dintr-un contract de vânzare încheiat cu un client care nu este un consumator în termen de 14 zile lucrătoare de la data încheierii acestuia. În acest caz, retragerea din contractul de vânzare poate avea loc fără a oferi niciun motiv și nu dă naștere la nicio pretenție din partea clientului care nu este un consumator față de vânzător.
  3. Vânzătorul are dreptul de a limita, în raport cu Clienții care nu sunt Consumatori, metodele de plată puse la dispoziție de acesta, inclusiv cerința de plată anticipată a unei părți sau a întregului preț de vânzare, indiferent de metoda de plată aleasă de Client și de faptul încheierii unui Contract de vânzare.
  4. Beneficiile și sarcinile asociate Produsului, precum și pericolul de pierdere accidentală sau de deteriorare a Produsului sunt transferate Clientului care nu este Consumator din momentul în care Produsul este eliberat de către Vânzător transportatorului. Într-un astfel de caz, Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru nicio pierdere, pierdere sau deteriorare a Produsului survenită din momentul în care Produsul este acceptat pentru transport până în momentul în care este predat Clientului, precum și pentru orice întârziere în transportul expedierii.
  5. În cazul în care Produsul este trimis Clientului de către un transportator, Clientul care nu este Consumator este obligat să examineze expedierea în timpul și în modul obișnuit pentru expedierile de acest tip. În cazul în care constată că Produsul a fost deteriorat sau defect în timpul transportului, acesta este obligat să efectueze toate acțiunile necesare pentru a determina răspunderea transportatorului.
  6. Furnizorul de servicii poate rezilia contractul de furnizare de servicii electronice cu efect imediat și fără a indica motivele, trimițând destinatarului serviciilor care nu este consumator o notificare de reziliere.

§ 10

DISPOZIȚII REFERITOARE LA ÎNTREPRINZĂTORI PRIVIND DREPTURILE CONSUMATORILOR

  1. Un întreprinzător individual (prezentul alineat nu se aplică societăților comerciale) beneficiază de protecția Legii privind drepturile consumatorilor, cu condiția ca acordul pe care îl încheie cu Vânzătorul să fie direct legat de activitatea sa comercială, dar conținutul acestui acord să arate că acesta nu are un caracter profesional pentru el, derivând în special din obiectul activității sale comerciale.
  2. Persoana de afaceri menționată la subsecțiunea 1 din prezenta secțiune este protejată numai în ceea ce privește:
    1. dispozițiile contractuale interzise,
    2. răspunderea pentru neconformitatea produsului cu contractul,
    3. dreptul de retragere dintr-un contract la distanță,
    4. normele referitoare la contractul de furnizare de conținut digital sau de servicii digitale.
  3. Antreprenorul menționat la punctul 1 din prezentul alineat pierde dreptul la protecția consumatorilor în cazul în care contractul de vânzare încheiat cu vânzătorul are un caracter profesional, care este verificat pe baza înscrierii acestui antreprenor în Registrul central al activităților comerciale și al informațiilor din Republica Polonă, în special codurile Clasificării poloneze a activităților comerciale indicate acolo.
  4. Antreprenorii menționați la punctul 1 din prezentul alineat nu sunt acoperiți de protecția instituțională oferită consumatorilor de către mediatorii județeni pentru consumatori sau de către președintele Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor.

§ 11

TIPUL ȘI DOMENIUL DE APLICARE AL SERVICIILOR ELECTRONICE

  1. Furnizorul de servicii permite prin intermediul Magazinului utilizarea de Servicii electronice, cum ar fi:
    1. încheierea de contracte de vânzare a produselor,
    2. menținerea unui cont în magazin,
    3. Sistemul de rating,
    4. Newsletter,
    5. trimiterea de mesaje prin intermediul formularului de contact.
  2. Furnizarea de servicii electronice către beneficiarii de servicii ai Magazinului este supusă termenilor și condițiilor prevăzute în Termeni și condiții.
  3. Furnizorul de servicii are dreptul de a plasa conținut publicitar pe site-ul web al Magazinului. Acest conținut constituie o parte integrantă a Magazinului și a materialelor prezentate în acesta.

§ 12

TERMENI ȘI CONDIȚII DE FURNIZARE ȘI CONTRACTARE A SERVICIILOR ELECTRONICE

  1. Furnizarea de servicii electronice, astfel cum sunt definite la § 11 alineatul (1) din regulament, de către furnizorul de servicii este gratuită.
  2. Perioada pentru care se încheie contractul:
    1. contractul de furnizare de Servicii electronice constând în posibilitatea de a plasa o Comandă în Magazin este încheiat pe o perioadă determinată și este reziliat în momentul plasării Comenzii sau al încetării plasării acesteia de către Client,
    2. contractul de furnizare de Servicii electronice constând în menținerea unui Cont în Magazin este încheiat pe o perioadă nedeterminată. Acordul este încheiat în momentul în care Clientul trimite un Formular de înregistrare completat,
    3. acordul pentru furnizarea de servicii electronice constând în utilizarea sistemului de rating se încheie pe o perioadă nedeterminată și încetează în momentul publicării unui aviz sau al încetării utilizării acestui serviciu de către client,
    4. contractul de furnizare a unui serviciu electronic constând în utilizarea buletinului informativ se încheie pe o perioadă nedeterminată,
    5. acordul de furnizare a unui serviciu electronic constând în permiterea trimiterii unui mesaj către furnizorul de servicii prin intermediul formularului de contact se încheie pe o perioadă nedeterminată de timp și încetează la trimiterea mesajului sau la încetarea trimiterii acestuia de către client.
  3. Cerințe tehnice necesare pentru a lucra cu sistemul TIC utilizat de furnizorul de servicii:
    1. computer (sau dispozitiv mobil) cu acces la internet,
    2. acces la e-mail,
    3. browser web,
    4. activarea Cookie-urilor și Javascript în browserul web.
  4. Clientul este obligat să utilizeze Magazinul în conformitate cu legea și bunele maniere, cu respectarea drepturilor personale și a drepturilor de proprietate intelectuală ale terților.
  5. Clientul este obligat să introducă date în conformitate cu faptele.
  6. Clientului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal.

§ 13

RECLAMAȚII REFERITOARE LA FURNIZAREA DE SERVICII ELECTRONICE

  1. Beneficiarul serviciilor poate trimite reclamații referitoare la furnizarea de servicii electronice prin intermediul Magazinului prin e-mail la următoarea adresă: biuro@bestomed.pl.
  2. În mesajul de e-mail menționat mai sus, trebuie furnizate cât mai multe informații și circumstanțe privind obiectul reclamației, în special tipul și data apariției neregulii și datele de contact. Informațiile furnizate vor facilita și accelera în mare măsură tratarea reclamației de către prestatorul de servicii.
  3. Prestatorul de servicii examinează reclamația imediat, în termen de cel mult 14 zile de la data notificării.
  4. Răspunsul Prestatorului de servicii la reclamație va fi trimis la adresa de e-mail a Clientului furnizată în notificarea reclamației sau în orice alt mod furnizat de Client.

§ 14

CONDIȚIILE DE REZILIERE A ACORDURILOR PENTRU FURNIZAREA DE SERVICII ELECTRONICE

  1. Încetarea acordului pentru furnizarea de servicii electronice:
    1. Un acord pentru furnizarea unui serviciu electronic cu caracter continuu și nedeterminat (menținerea unui cont, newsletter) poate fi reziliat,
    2. Clientul poate rezilia acordul cu efect imediat și fără a indica motivele prin trimiterea unei declarații corespunzătoare prin e-mail la adresa: biuro@bestomed.pl sau prin ștergerea contului,
    3. Furnizorul de servicii poate rezilia acordul pentru furnizarea de servicii electronice cu caracter continuu și pe durată nedeterminată în cazul în care clientul încalcă termenii și condițiile, în special dacă furnizează conținut de natură ilegală, după o solicitare prealabilă ineficientă de încetare a încălcărilor cu stabilirea unei perioade de timp corespunzătoare. Într-un astfel de caz, acordul expiră la 7 zile de la depunerea declarației de intenție de reziliere a acestuia (termen de preaviz),
    4. rezilierea duce la încetarea raportului juridic cu efect pentru viitor.
  2. Furnizorul de servicii și clientul pot rezilia contractul de furnizare de servicii electronice în orice moment prin acordul reciproc al părților.

§ 15

PROPRIETATE INTELECTUALĂ

  1. Tot conținutul postat pe site-ul www.bestomed.pl este protejat de drepturi de autor și (sub rezerva § 15.3 și a elementelor postate de beneficiarii serviciilor, utilizate sub licență, transfer de drepturi de autor sau utilizare permisă) este proprietatea lui Patryk Lukoszek, care își desfășoară activitatea sub denumirea LUK-GOOD PATRYK LUKOSZEK, înregistrată în Registrul central al activităților comerciale și al informațiilor din Republica Polonă, ținut de ministrul competent al economiei, sediul și adresa de serviciu: ul. Pyskowicka 33, 42-612 Tarnowskie Góry, NIP: 6452530165, REGON: 380559282. Clientul va fi pe deplin răspunzător pentru orice daune cauzate furnizorului de servicii ca urmare a utilizării oricărui conținut al site-ului www.bestomed.pl fără acordul furnizorului de servicii.
  2. Orice utilizare de către oricine, fără acordul expres scris al Furnizorului de servicii, a oricăruia dintre elementele care alcătuiesc conținutul site-ului www.bestomed.pl constituie o încălcare a drepturilor de autor ale Furnizorului de servicii și va atrage răspunderea civilă și penală a acestuia.
  3. Toate denumirile comerciale, denumirile de produse, denumirile de companii și logo-urile acestora utilizate pe site-ul web al magazinului www.bestomed.pl aparțin proprietarilor respectivi și sunt utilizate doar în scopuri de identificare. Acestea pot fi mărci comerciale înregistrate. Toate materialele, descrierile și imaginile prezentate pe site-ul web al Magazinului la adresa www.bestomed.pl sunt utilizate în scopuri informative.

§ 16

DISPOZIȚII FINALE

  1. Contractele încheiate prin intermediul Magazinului sunt încheiate în conformitate cu legislația poloneză.
  2. În cazul în care o parte a acestor Termeni și condiții nu este conformă cu legislația aplicabilă, dispozițiile relevante ale legislației poloneze se aplică în locul dispoziției contestate.
  3. Orice litigii care decurg din Contractele de vânzare dintre Magazin și Clienți vor fi soluționate în primul rând prin negocieri, cu intenția de a soluționa litigiul pe cale amiabilă, luând în considerare Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum. Cu toate acestea, în cazul în care acest lucru nu ar fi posibil sau ar fi nesatisfăcător pentru una dintre părți, litigiile vor fi soluționate de instanța competentă de jurisdicție generală, în conformitate cu punctul 4 din prezentul alineat.
  4. Soluționarea judiciară a litigiilor:
    1. orice litigii apărute între furnizorul de servicii și clientul (clientul) care este, de asemenea, un consumator sau o entitate menționată la punctul 10 din termeni și condiții vor fi înaintate instanțelor competente în conformitate cu dispozițiile Codului de procedură civilă din 17 noiembrie 1964,
    2. orice litigii apărute între prestatorul de servicii și beneficiarul serviciilor (clientul) care nu este în același timp un consumator, astfel cum se menționează la § 9 din Termeni și condiții, sunt înaintate instanței competente pentru sediul social al prestatorului de servicii.
  5. Un Client care este Consumator are, de asemenea, dreptul de a utiliza metode extrajudiciare de soluționare a litigiilor, în special prin depunerea, după încheierea procedurii de reclamație, a unei cereri de mediere sau a unei cereri de examinare a cazului de către o instanță de arbitraj (cererea poate fi descărcată de la http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Lista instanțelor permanente de arbitraj pentru consumatori care funcționează în cadrul inspectoratelor voivodale de inspecție comercială este disponibilă la adresa: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. De asemenea, un consumator poate apela la asistența gratuită a unui mediator județean (municipal) pentru consumatori sau a unei organizații sociale ale cărei atribuții statutare includ protecția consumatorilor. Soluționarea extrajudiciară a cererilor după procedura de reclamație este gratuită.
  6. Pentru a soluționa un litigiu pe cale amiabilă, consumatorul poate, în special, să depună o reclamație prin intermediul platformei ODR (Online Dispute Resolution), disponibilă la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ați uitat parola? Înregistrare

Gdzie działamy i realizujemy nasze usługi

Nasza siedziba znajduje się w Tarnowskich Górach, jednak docieramy z naszymi produktami do każdego miasta w Polsce.

Wysyłamy na terenie całej Polski.

Mapa Polski
sus
Magazinul este în modul previzualizare
Afișați versiunea pe întreaga pagină
Sklep internetowy Shoper Premium